Roos Wonen

10 september 2014

  • work-rooswonen-B
  • work-rooswonen-laptop
  • work-rooswonen-instagram

Roos wonen is een meubelgigant met meubelwarenhuizen op premium locaties. Roos wonen onderscheidt zich met een snelle winkelformule die gebaseerd is op service & kwaliteit voor bodemprijzen. Om deze formule goed te positioneren heeft Roos gekozen voor LaMarka. De identity program en advertising strategy zijn samen ontwikkeld, wat heeft geresulteerd in een vlotte en herkenbare uitstraling. Er is verder een huis-aan-huis folderformule ontwikkeld en de website is gerestyled. Om de merksynergie volledig te maken zijn de meubelwarenhuizen van buiten allemaal volgens de nieuwe identity program bestickerd en voorzien van reuze bannieren.

Onlangs heeft Roos wonen een recordomzet behaald wat direct te herleiden is aan de krachtige advertising strategy die voor de klant is ontwikkeld. De customer journey wordt straks helemaal compleet als de nieuwe webshop na de zomer online gaat en de instore communication strategy is doorgevoerd.