KomFly

10 september 2014

  • Komfly-2
  • Komfly-1
  • work-komfly-D
  • work-komfly-E

Komfly is een toonaangevende touroperator die lowcost-vliegtickets met verschillende bestemmingen in Europa en Afrika aanbiedt en heeft in de afgelopen 14 jaar reeds meer dan 2 miljoen tevreden passagiers vervoerd. Komfly heeft agentschappen over het hele land, terwijl het hoofdkantoor gevestigd is op Schiphol. Momenteel biedt D-reizen alle Turkije- en Marokko-vliegtickets exclusief via Komfly aan.

Komfly gaf LaMarka de opdracht om haar identity program onder de loep te nemen. Uit onderzoek bleek dat het imago van Komfly was achtergebleven op de kwaliteit van de organisatie. Er is een nieuw logo ontwikkeld waarin de Accipiter visus vogel de merkwaarden snelheid en precisie van Komfly symboliseert en in het verlengde hiervan is een geheel nieuw identity program tot stand gekomen dat naadloos op de corporate ambitions van het bedrijf aansluit: van website, e-ticket, ticket folder, posters, flyers, advertenties in dagbladen tot roll-up banners voor conferenties en vakantiebeurzen.

Voor de Komfly advertising campaign is een crew onder leiding van creative director Oguz Sukur en fotograaf Paris Hidden naar Istanbul gevlogen. In een paar dagen tijd zijn er op de bekendste locaties van deze wereldstad meerdere fotoshoots gerealiseerd. Komfly heeft na de nieuwe identity launch en een doeltreffende advertising campaign een zeer succesvol jaar achter de rug!